Utgång med gänget

2009-06-03 @ 15:34:44
Efter att ha legat på knä och hjälpt mamma så var jag lite stressad. Kom in till huset precis i tid och vad finner jag.? Jo Den enda som är där är Helena. Ingen annan hade kommit. Alla satt i bilköer. 

När väl alla va på plats va det dags att sätta i gång med mötet. Tydligen måste man ha möte för att jobbet ska kunna betala för middag mm.
Mötet gick fort och skönt va det för jag hade problem att hålla ögonen öppna.

Middagen bjöds i Boulbaren på rålis. Buffe med god mat. Okej, inte jätte mycket urval men det som fanns va jätte gott.

Smakade däremot världens äkligaste mojito. Fy fan. Smakade enbart citronsyra eller liknande.

Det vinnande laget blev Mohammed, Johan och Helena. Malliga som fan va dom.
Guldmedaljen hängde runthalsen resten av kvällen.

Laget som hade minst tur eller nåt fick fribiljetter. Mitt lag ( som va lite bättre än det sämsta laget ) fick inget alls.
Det enda jag fick den kvällen va ett nytt smeknamn.
Toa-Madde. Jag vet ej vad det va med mig i går. Jag drack en öl så pissade jag ut två, kändes det som.


Innan järngänget drog vidare på nattliga äventyr så fyllde vi på våra kroppar med varsin shot.

Gött som fan.

Söder fick sig ett besök av ett fyllegäng med stil.

Jag och Helena på Kvarnen



Party in på små timmarna.
Fick lova att inte lägga upp vissa bilder så det får räcka med dessa för tillfället.
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0