Vänskapsband är starka

2009-06-15 @ 16:35:10
Vilken natt det har varit. Mådde mycket bättre efter halva natten. Förkylningen är påväg bort och jag va pigg som få. Skönt!

Spenderade överhängande delen av natten till att prata i telefonen. Förvisso är det inget ovanligt när jag jobbar, men just i natt så tror jag att jag genom telefonsamtalen fick mig en bättre och starkare vän. Ett band som blir svårt att ta bort.

Va inte orolig. Vänner ta hand om varandra. Du vet vem du är!

Sen är det ju också så att även fast man inte pratar med varandra varje dag eller om det går längre perjoder innan man ses så betyder inte det att man är mindre vänner för det.
Jag har till exempel varit sjukt dålig på att höra av mig till mina vänner den sista tiden. Det beror inte på att jag bryr mig mindre, det är bara det att jag har så mycket att tänka på just nu. Kan inte tänka på annat än flytten just nu. Mitt liv kommer göra en helomvändning inom loppet av två månader.

Det är ingen liten sak att överge livet som det ser ut nu för att bege sig ut på otjänt vatten.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0