Jobb jobb och åter jobb

2009-03-22 @ 03:56:23
Vad kan jag säga. Mitt jobb är inte alltid tråkigt. I går satt jag barnvakt åt pundare och i dag tog jag fast någon dum jävel som tog massa godis. Varför e man så dum att man tar en massa saker? när man ändå ska betala varor som kostar 5 gånger mer än det du tar.
Dagens dum jävel kunde inte äns vänta tills han hade fåt sitt svenska person nummer, utan det va han nog med att säga, att det kommer om 6 dagar..
Som om jag bryr mig om det.  Hoppas han inte får stanna i huvud taget. Ska man få stanna här, borde det fan krävas att dom skötter sig också.

ÅÅÅ jag länktar till i morgon nu. Ska träffa Cissi och äta lunch.
Det börjar bli lite tradition, söndags luncher med Cissi!

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Ja, det är på jobbet man upptäcker vilken världsbild man själv har.

Mycket skit får man uppleva men faktiskt även träffa en hel del underbara människor från ett socialskikt man inte själv befinner sig i.

2009-03-22 @ 20:46:58
URL: http://alfatik.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0