Fre fre fre fredag

2009-03-06 @ 18:11:09

Sov som vanligt bara några timmar för att vända tillbaka dygnet igen till det normala. Fick börja med att städa efter Svenne åter igen.
Alex kom förbi på dagen för att hälsa på Svenne och för att fika lite med mig. Svenne bode ju hos henne i en månad innan jag kom och tog över honom så Alex blev glad av se honom igen.

Jag har gjort sånt i dag som jag borde ha gjort för länge sedan. Strykt och hängt upp gardinnerna i köket, damsugat. Plockat lite inför söndagens loppis och jag har lagat en ordentlig middag. ( kors i taket, hör inte till vanligheten )

Jag har för första gången i hela mitt liv lagat en lasagne helt själv. Jag e sååå stolt över mig själv!! Det bästa av allt är att den blev ( om jag får säga det själv ) otroligt god.. Slår dock ej Cissis lasange, men den kommer på en värdig andra plats. Cissi har ju faktist lagat lasange flera tusen tals gånger så hon har tjuvtränat.

I kväll ska jag ut och spela lite biljard med Cissi. Ska tydligen finnas ett bra biljard ställe på Odenplan. Även fast jag suger på biljard så är det riktigt roligt att försöka i alla fall.

Ha det bäst alle hoppa. Pözz på er!


Kommentarer
Postat av: Linda M

Goddagens, snyggo!



Drömde om dej inatt! Jag var hemma hos dej, men Svenne syntes inte till under hela tiden. När jag skulle gå sa du "ska du inte hälsa på Svenne?" och då hade jag suttit på honom hela kvällen för jag trodde att det var en kudde i soffan!

Men han levde. Och var glad. (?)



Hehe, sepe-dröm.



Kram & 3vlig helg! (^_^)



2009-03-07 @ 12:57:37
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0