Jaha.... en ledig dag framför sig..

2009-03-18 @ 19:25:12
Jag har jobbat inne på radion och inte fåt njuta av den otroligt underbara solen som tittade fram i dag. Jag va sååå arg över att jag var tvungen att jobba.
Fick en plötslig känsla och infall att sitta ute på en bänk och äta mjukglass.... Med en sött kille vid min sida att prata med... Sen insåg jag att det inte var möjligt. Jag jobbar och den sötta killen jag ville ha vid min sida gjorde något annat. Vad vet jag inte. han va inte på jobbet i alla fall... ;-)

I går var jag, efter jobbet, med Cissi på handledarkurs för övningskörning.
FY FAN!!!
Så jävligt utråkande. Asså.. Tre timmar av reputioner av det man läste på teorin när man tog körkortet.
Jag hatade det då och jag upptäckte, att jag inte tycker om det bättre nu.
Tack gode gud, att jag tog körkortet när jag gjorde det. Från den 1 april, ska dom tvingas att gå yttligare en kurs.

Jag lider med er Cissi, Bea och Cammen. Ni kan inte ha kul att plugga till det där jävla kortet. Det är inte svårare än när jag gjorde det. Det är bara tråkigare....

Men håll ut.
Vad är några timmar av ett liv, gemfört med friheten av att kuna göra vad man vill NÄR MAN VILL....


Nä nu måste jag sluta. Jag ska in till stan och möta några kollegor. I kväll ska det ölas....

Puss och kram, och nyp på tjärten!!
Maddemaddis






23.00  Vad kan jag säga..... Tog en grogg hemma innan det var meningen att jag skulle åka in till stan.. Så gjorde jag det förödande misstaget med att sätta mig i soffan ett litet tag.. och vips så hade jag satt mig tillrätta mjukt och skönt. Mina två fulla kollegor hörde ej av sig för äns klockan 22.00 och då ville jag inte alls åka in. Så just nu, i skrivande stund, sitter jag med en grogg i handen och kollar på en fransk, amrikansk film... Tragiskt om jag får säga det själv!!!!!
Så kan det gå i bland.

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0