Myror i baken

2009-03-31 @ 10:09:56
Sov kanske 3 timmar i natt. Gick inte och sova med kaktusen i halsen. Men jag överlever. Gick upp kl: 08.00 för att ringa vårdcentralen. Helt jävlar sjukt. Jag ringde exakt samma tid som dom öppnade telefonslussarna och ändå fick jag vänta till 09.10 tills dom ringde upp... OCH vad får jag för svar. jo. "vi har inga tider kvar i dag. Efter kl 16.00 kan du ringa akutvårdcentralen i liljeholmen" Va fan jag skiter i detta nu.
Jag får hoppas på att jag blir frisk i morgon. Jag orkar inte vara hemma längre. Detta är tredje dagen och jag börjar bli såååå rastlös. Jag orkar inte ligga i soffan en dag till...
Nä nu har jag bestämt mig. Jag åker till mamma och pappa, och lägger mig i deras soffa. På det sättet får jag i alla fall lite sällskap.

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Annars så har vårdcentralen uppe i hagsätra börjat med öppen mottagning, börjar redan från 7.30 tror jag. Bara gå dit, och "anmäla" sej i kassan, så får man träffa läkare inom en snar framtid (dem är inte världens snabbaste där inte.. men men) =)

2009-03-31 @ 18:43:43
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0