Samtal från Trosa

2009-03-24 @ 03:06:46
Gick upp som vanligt vid 14.00 i dag. Tog det lugnt. Planerade att åka och handla lite innan jobbet, mer än så skulle jag nog inte göra.

Sen ringde telefonen.. Kände ej igen nummret så jag svarade så korrekt som möjligt "A det är Madeleine" som svar får jag....... " AAA heeej Det är snygg Joel"  Ett självutnämt smeknamn. Han säger att om ingen vill ge honom ett smeknamn så ger han sig själv ett... Han har till och med skrivit Snygg Joel på arbetsbilen. Man får inte vara dum inte!!.

ÅÅÅ va kul. Joel är en gammal kompis till mig och Cissi från Trosa, som jag inte träffat på ett tag. Han va upp i Stockholm och hade lite tid över att slå ihjäl.. Han kom förbi och vi åt lunch på Alberts grill i Hagsätra ( ett bra gatukök förövrigt ). Pratade en massa skit om både gammalt och nytt.

Efter det drog jag och handlade lite, sedan skrek arbetsbilen på mig. Jag var lite tidig ( eller snarrare lite mer än en timme tidigt ) men men det gör inget. Som den arbetsnakoman jag är så började jag jobba på en gång.

Snart är denna passvända över och ledigheten står runt hörnet och väntar på mig. Även fast jag tycker denna passvända varit ovanligt bra pga vissa orsaker, så har jag häller aldrig länktat efter ledigheten så här mycket på länge.  Har så mycket roliga saker inplanerade.

Ha det bäst allihopa. Ta hand om er till nästa gång.

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0