Semesteransökan inlämnad

2009-03-06 @ 03:05:33
ÅÅÅÅÅ nu börjar jag känna det.. Det börjar närma sig med små steg.... Sommaren är snart här. Bara någon månad till sen kan jag börja använda flippflopps igen och njuta av solen i ansiktet... En kall öl i handen....

Lämnade in semester ansäkan i dag. Hoppas hoppas jag får dom veckor jag vill ha. Ska liksom i väg på en liten roud trip i Sverige i sommar.
Jag länktar sååå efter sommaren. E såå trött på den här jävla kylan och halkan. Ena dagen är det hyfsat varmt och mysigt sen andra snöar det och det är åter igen minus grader...
Det är inte kul längre. Ska det vara kallt så ska det vara riktigt kallt. Då ska det vara snö på backen som stannar i en månad eller två. Det ska vara mycket snö.

Nä nu får värmen och solen komma tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Linda M



- Amen!!!

Jag har inget annat att tillägga, så jag avslutar kort och gott med "AMEN!".



2009-03-06 @ 12:09:32
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0