Sista dagen på Stensund för denna gång

2009-03-11 @ 15:48:57
Eftersom jag jobbar i natt, kunde jag inte vara kvar på Stensunds Prova på dagar längre. Tråkigt men sant! Kändes riktigt mycket i hjärtat, när jag körde där i från. Så mycket känslor från förr kom tillbaka. Oavsätt vad som hände den gången, trivdes jag där. I den miljön och på den skolan.
I dag fick vi vara med på lektionerna eleverna hade. BP hade en lektion om sociala nätverk. Såååå intressant. Kunde inte sluta ögonen en sekund av räddsla för att missa något.

Det enda jag kan göra nu är att vänta. Vänta på att bli antagen. Vänta på besked. Vänta vänta vänta!!!
Tänk om man kunde få svar på en gång.

Dom andra som var där för "prova på dagarna", va såå sköna människor. Kan bara hoppas, att även dom kommer in i agusti. Jag åkte ju direkt efter lunsch och jag glömde att ta deras facebook. Attans!!

Så om någon av er är inne och läser min blogg, kommentera inlägget och skriv ner mail eller namn så jag kan adda er.

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0