Sjukskriven

2009-03-31 @ 20:05:41
Jag kom äntligen till läkaren. Kom fram till akut vårdcentralen kl 17.00. Besöket gick fort och på tio minuter hade jag fått det svart på vitt att jag inte va frisk... NÄHHÄÄÄ det visste jag inte!!! 
Jag kommer inte kunna åka ner till Göteborg på fredag, efter som deras son är så liten och inte tål så mycket.
Det enda jag kan hoppas på är att medicinen jag fåt tar bort symtomen fort så jag kan börja äta ordentligt snart.

Jag måste bara berätta för alla er som läser hur mycket jag tycker om mitt jobb. Har fåt sms från flera kollegor som undrar hur jag mår. Det är kärlek det. Varit borta en dag och dom saknar mig redan. Känns skönt att veta.

Saknar er också!!

Jag e såå ledsen över att jag inte kan ta mig ner till göteborg. Har saknat Malin nu i flera månader. Vi ses bara två gånger per år ungefär så det är livs viktigt att jag åker ner när det är bestämt.. Så händer det här. Malin är precis som jag, arbetsnarkoman ut i finger spetsarna! Att hitta en helg som vi är lediga i hop är ett pussel, som ibland tar lite tid.
Och jag som planerat att kolla på en tatuering där nere också. Masse ( Malins sambo ) har varit i kontakt med sin tatuerare och han skulle rita upp ett förslag till mig. Nu kommer det bli uppskutet också. Och jag får inte träffa deras underbara pins Loke.  Han har säkert blivit jätte stor nu.

Malin och Masse på en rock-konsertLilla Loke
Bilderna är tagna för nästan ett år sen.

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh min älskade Madde. Jag saknar dig så jävla mycket. Det är verkligen som du säger, ett jäkla pusslande för att få till att vi ses. Men nu får vi verkligen se till att ses snart. I mitten på maj kanske? Aja, det viktigaste är ju att du blir frisk... Puss mitt hjärta

2009-04-02 @ 15:03:31

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0