Underbara fredag

2009-03-21 @ 04:06:43
Hela fredagen vissade sig vara bra. Dagen som natten.

Fick kramen jag väntat på.

Började dagen med att fixa ordning i köket efter torsdagens målarverkstad. Satte upp tavlor och diskade upp disken efter mig och tjejerna.
Sedan bar det av till Helena för att fika lite och få sig några bra nyheter..
Kom till jobbet och allt va bra. Bilen var tvättad och tankad. Inga enorma förändringar. Jag missade mötet på torsdagen
( jag låg på skönhets kliniken i stället ) så jag fick en snabb uppdatering.

Natten flöt på utan några störe anmärkningar. Fick stötta en kollega och vänta på "blå vitt". En ung pundare hade tagit sig in i ett trapphus för att sova.. ajaj får man inte göra!!!

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: Linda M



Vicken fin sida du fått till!

Riktigt tjusans!

Hur var övriga helgen då?

Pussa Svenne från kattfantasten i Gladö! ^^

2009-03-22 @ 07:54:09
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0