Lugn lördag

2009-03-07 @ 23:36:54
Gårdagens biljard kväll gick riktigt bra... för Mackan. Jag och Cissi saknar något viktigt.. Det kallas för talang..
Aja gör inget. Vi knäckte ju honom under våran senaste wii kväll, så han behövde nog detta för att känna sig som en man igen.

Tog taxi hem själv. Tog någon jävla Stockholms taxi.. Ett tips till alla. ÅK ALDRIG MED DET TAXIBOLAGET!! Det kostade mig 520 kr hem från stan ( och då stängde han av taxametern på Huddingevägen ). Det har aldrig kostat mer än 380 kr hem.

Fy fan ett jävla rån är vad det va.


Men men gjort e gjort. Kommer ej göra om det igen. Plus att jag kommer aldrig mera ha på mig på mig 10 cm höga skor på en biljardkväll.. Säger bara en sak. mina fötter ville döda mig i morse.
Lär dig av dina misstag sa en väldigt smart människa en gång i tiden.

I dag när jag vaknade var jag rastlös, så jag ringde cammen och sen bar det av till Hornbach. Jag hade nämligen fåt för mig att måla om hallen. Jag valde ut två färger som jag tyckte skulle passa ihop. Sen handlade jag självklart leksak och godis till tigern hemma.

Väl hemma igen på börjades projektet.  Självklart när Maddis e i farten så blir inget perfekt. Fotorna jag hade tänkt lägga upp var suddiga och kassa...

När vi målat tre av fyra väggar var vi hungria och bestämde oss för att testa den lokala pub i Hagsätra centrum.
Så det blev att ta av sig mjukisarna och på jeansen.
 Det var faktist en riktigt bra resturang. Maten smakade jätte bra. Lokalen var indelad i två delar. Den enna var en sportbar och den andra var en resturang med levade ljus och lugn musik.



Synd bara att även denna pub ( som alla lokal pubar ) har två otroligt jobbiga stammisar. Fulla som fan började dom stötta på oss. Fattade inte vinken när vi ignorerade dom, så då började dom skricka ( som om vi skulle bli mer intresserade då ). Till slut sa vi bara att vi inte ville ha dom sittandes vid vårat bord utan vi ville äta våran mat ifred. Då slutade dom skrika.... Dom gick ut och rökte och vi var nöjda över att dom äntligen hade gett upp... Oj vad fel vi hade. I stället för att stå inne på resturangen och skrika är det tydligen mycket efektivare och stå på utsidan och knacka på fönstret tills man får tjejernas uppmärksamhet.  Jag är rätt van att möta sådana typer på jobbet så jag reagerade inte så mycket.
Man liksom vänjer sig att vid idioter efter ett tag.

Dom gav upp tids nog och jag och Cammen kunde njuta av maten.

I mrogon ska jag upp tidigt... Då är det dags för loppmarknad. Det ska bli riktigt intressant att stå där hela dagen. Så ni som vill kom ner till Vårbergs centrum och kolla in vad som finns att fynda.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var ni på restaurang Trevi? Personalen är toppen där =)

Men det finns fler än två stammisar, baren är full med dem på kvällarna =)

2009-03-08 @ 08:57:33
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0