varför kan man inte bara vara utan dom!!

2009-03-15 @ 18:28:14

Va och fikade med Cissi och Cammen i skärholmen innan jobbet i dag. Eller vi åt lunch först sen tog jag och Cissi en fika. Passade på att göra syntestet för körkorts tillståndet också.. Ska ju ta arslet ur vagnen, och fixa det tunga körkortet för mc denna sommar. ( har sagt att jag ska göra det i typ 4 år nu )
Under lunchen pratade vi lite om "dagen efter" ångest. Cissi hade lite problem att konsentrera sig på lunchen, hon kollade nämligen hela tiden, stirrigt, runt om kring. Orolig att fel person ska komma gående i en av gångarna i centrumet.
Hon var nämligen full i går och var lite uttråkad när hon kom hem från krogen. Och som alltid när man är uttråkad och full så kommer mobilen fram. Precis som jag brukar göra, tar cissi fram telefonen och sätter i gång och messar den enna efter den andra.. Inte smart gjort Cissi.... Efter som hon messar en kille om en annan... Och till saken hör att hon jobbar med båda... AJAJ

Så när vi satt där och åt våran mat var Cissi liksom lite orolig att dom skulle se henne och komma fram och säga något.. Dom kom gående när vi satt och fikade, men dom såg oss inte.
Jag tror för visso att det inte spelar någon roll.. Va fan! Killen borde bli smickrad. Det e väl bara att säga, jag står för att jag tycker du e sött.. Ingen big deal.

Så tillbaka till "dagen efter" ångesten... Den kan verkligen smyga på en som en tiger på savannen. Inte ont annande så sitter den där på ryggen och försöker äta up en. Om man är lugn och inte slår emot så brukar det gå bra... Bara mindre skador¨skredda.

Jag ( som är mästare på "dagen efter" ångest ) brukar göra som strutsen, stoppa huvudet i sanden och låsas som inget har hänt. Brukar fungera för min del. Tids nog glöms det bort och allt är åter igen som normalt.

Hur man tar kontakt med killar,  spelar ingen roll. Man kan inte vara utan dom. Vi vill att dom ska ge oss uppmärksamhet. och när vi inte får det så blir det lite fel ibland. Där av ångesten dagen efter. Själv klart vill vi ha uppmärksamheten från dom killar vi vill ha.. Inte dom som vi inte vill ha.. Det är där det svåra kommer in. Hur fan ska dom veta att vi vill ha dom utan att vi gör något för att vissa det??!!
Maddemaddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0