Tomtenisse

2009-05-23 @ 12:42:33
Försöker piffa upp med ett diadem i alla fall








Kom hem i går efter jobbet, iklädd mina otroligt fina arbetskläder.

Ser ut som en tomtenisse i fel årstid.


Slängde i mig något att äta, bytte om till något mindre i ögon väckande och satte mig åter igen i den vita faran. Cissi va på någon fest i Mälarhöjden och jag hade tänka att hinna dit innan alla va helt väck.

Hela huset va fullt med olika människor. Grupperingar. I enna hörnan satt alla Svenssons svensson, i andra satt kurrderna och i den tredje satt dom balla grabbarna.

Va där i ca en timme sedan va det dags att åka. Cissi va hungrig, så det gyllene Mét fick sig ett besök. Möte Bill och Bull där. Lika söta som vanligt.

Sedan bar det av hemmåt.

Senare i dag ska jag och cissi ut och övningsköra. JAJEMEN ni läste rätt.

Jag är Cissi handledare. Cissi har inte kört bil på över två år så det är nog bäst att vi börjar på en parkering. Ni kan vara lugna, än sålänge är det säkert på vägarna. Jag lovar att förvarna innan vi bejer oss ut i trafiken.

Nä nu ska jag i väg till skärholmen för att kolla lite. Vem vet. Jag kanske hittar något kul att ta med mig hem.

Ha det gött alli hoppa!!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0