Medusa & Aspudden

2009-05-15 @ 09:53:42
Där satt jag i min ensamhet och njöt. När telefonen ringde funderade jag om jag skulle svara eller ej. Självklart gjorde jag det.

Det va lilla Jens ( västberga sheriffen ) som ville att jag skulle komma in till stan. Klockan va elva en torsdag kväll... Det e klart jag sa JA!

På 30 min hade jag duschat och smikat klart mig och stog utanför för att vänta på taxin. In till Medusa för att träffa norräningarna som satt och väntade. Sedan bar det av till Aspudden för att spela gittar hero på trummor. JÄVLAR vad jag äger på trummor!

Vilken fest det blev. Det va inte riktigt vad jag hade förväntat mig denna torsdags natt när jag satt och åt glass i min ensamhet.

Bilder kommer upp när jag kommit hem och laddat in dom på datorn

Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Pierre

Fan vad kul! De där låter som en riktig torsdagskväll! Jag vill oxo... själv satt ja framför min PS3 o nya TV! De va iofs oxo kul... Hoppas du tog dig upp inför jobbet ordentligt... men de vet jag att du gjorde :D du e ju för fan som gjord för party! Bra jobbat där!

2009-05-15 @ 19:24:31

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0