Övening ger färdighet.

2009-05-24 @ 13:50:20
Efter som jag haft sååå dåligt samvete över att ha lämnat Svenne så mycket på sisteone så va jag hemma hela förmiddagen.

Senare hittade självklart några nya saker i skärholmen när jag va där. Två nya böcker blev det. Skönt att läsa något nytt i solen.



Hittade även två nya tunikor från Vila.


Fina sommarfärger.


När Cissi hade slutat jobbet i s-holmen så var de dags. Nu jävlar skulle vi ut och känna på bilen. Jag måste säga. Tre år har gåt sen Cissi körde sist och det gick faktist helt ok.
Det här kommer vi klara av Cissi. Slappna av och njut av åkturen!

Nu e vi redo för att köra som fan



Post Linda gjorde misstaget med att säga att jag var välkommen dit, så jag satte mig i bilen senare på kvällen och åkte ut på landet. Konstigt att det fasktist finns landet i Huddinge kommun. Fint som fan va det.

Hade en jätte trevlig kväll tilsammans med några nya människor. Konstigast av allt va att när jag kom dit så va en av gästrena en av mina gammla kompisar från gymnasietiden. Rille. Har inte umgåts med honom sen jag gick i tvåan tror jag. Det va ett tag sen kan man säga.

Nä nu ska jag i väg och spela innebandy med grabbarna från jobbet. Historiken säger att när förtagets grabbar börjar spela går det alltid något fel. Förr har folk kommit hem med brutten och / eller vrikade fötter. Tänder flyger ut och blåtirer delas ut.

Får se hur jag ser ut när jag kommer hem igen.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0