Sjökort

2009-05-20 @ 16:19:16

Va inne på nätet och kollade runt lite. Jag skulle ta reda på vart en resturang ligger så att jag och Jenny hittar fram i kväll.
( Vi ska ju in till stan och avverka en kväll i hop. Kommer bli jätte kul )
Tänkte eniro e en riktigt bra sida, jag söker via den .. Kommer in och vad ser jag....
Jo nu har man lanserat eniro sjökort.

Det e ju asss bra. Varför har ingen tänkt på det förut för. Det är ju något som borde ha släppts för länge sedan. Hur många båtar går inte på grund för att dom saknar sjökort eller har ett gammalt?
( jag vet inte svaret men gissar på många ).

Men frågan är hur bra det är att hålla på med sin mobil ute på vattnet. Vad jag vet så är telefonerna inte vatten tätta och risken är ganska överhängande att man blir i alla fall lite fuktig liksom när man sitter och försöker reda ut vart man är och vilken ö som är rakt föröver.

Aja tycker det va en riktigt bra grej i alla fall.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0