Underbar resturang

2009-05-21 @ 14:20:50

Jag och Jenny va på resturangen Kopangjang ( valfri stavning ) i går och åt en otroligt god middag på skånegatan 57. Har hört många som har pratat varmt om denna resturang så vi gick in i lokalen med spänning.
Jag säger bara en sak OJOJOJOJ!!! Det såg precis ut som om man  va i Thailand igen. Bambu över allt. Små åar rinner genom lokalen och broar byggda för att ta sig över dom.  Väggarna va täckta av "berg" där plast ödlor va på. Ljus slingor hänge längs hela taket. och bredvid vårat bord va ett litet vattenfall.  Pga den dåliga kvaliten på min mobilkamera fick jag bara några bra bilder.

(Jag lovar att jag ska fixa en bra kamera så att ni som följer min blogg inte ska gå miste om en enda liten detalj i mitt liv. Har jag nu börjat blogga seriöst ska jag göra det fullt ut oxå)

Handfatet utanför toaletterna. Krannen består delvist av en gammal trädgårdsslang.

Inne på toa var allt målat som om man befanns sig i regnaskogen.
Sååå mysigt!

Häftigast av allt var att dom hade, i stället för en list, murat in kapsyler från en thailändsk öl.

Jag beställde en öl till maten och då fick jag in en flaska på en liter... Det va ju bara att börja pimpla. Tur att den va god!

En perfekt middag. Efter gick vi till det gyllene Mét för att ta en glass. Det va inga roliga efterrätter på returangen.
Uteserveringen på Snaps såg så mysig ut att vi bestämde oss för att ta något att dricka där. 

Sedan gick det bara utför. Kvällen slutade i Huddinge C i regnet. Krogarna stängde redan klockan 23,00 så vi hade åkt från stan helt i ondödan.
Fan oxå kvällen som började så bra slutade såååååå dåligt! Aja kan inte ha kul varje gång!
Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Jess

Nästa utgång måste ni ju ta med miig ;)

2009-05-21 @ 16:06:46

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0