Otrohet och Singel!

2009-05-16 @ 14:26:09
För några inlägg sedan skrev jag att jag va på fest med Cissi och att jag kom i en vild diskution.
På grund av en händelse har detta ämne åter igen kommit upp.

Ämnet som skapar sådana rubriker i min omgivning är
otrohet och singel!

Jag HATAR otrohet. Värsta jag vet. Jag tycker om man har ett förhållande ska man hålla sig till sin partner. Men samtidigt säger jag emot mig ( enligt vissa ) när jag säger att, jag som singel inte gör något fel, när en upptagen man vill ha mig. Jag jagar inte upptagna killar utan dom flörta med mig och jag hänger på. Det är inte på mitt snsvar att killar är trogna.
Hur svårt är det att säga: nej jag vill inte, jag har tjej eller om man bara går bort. Man står inte kvar. Det inger dubbla budskap.
Stå inte och kramas och sedan säg jag har stadigt nu och fortsätta kramas. Det fungerar inte riktigt så.

Men sen har jag förståelse för dom som dagen efter kan få samvetskval. Alla kan göra misstag och så länge det inte händer igen så behöver det inte vara kört.

Händer det dock en andra gång så finns det inga ursäkter längre.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0