Ingen återvändo

2009-05-24 @ 23:26:54
Inga tänder flög ut från någons  munnar och alla kunde gå hem efter träningen. Dock råkade jag slå i en betong pellare lite för hårt så jag har en blå knoge och en öm hand. Aja sånt är livet.
Blev en riktig hitt det här med innebandy. Kommer nog bli något vi gör varje vecka. Hoppas bara fler folk ansluter oss så att vi blir riktigt många. Ju fler desto bättre och roligare.

Vi höll på i nästan två timmar och några av oss var mer död än levande när vi var klara.

Möte upp Elin efteråt för att skriva på litte papper. Kontraktet för lägenheten skulle skrivas och allt det där.

Fort gick det. Sedans fans det på papper att jag flyttar senast den 1 Juli. ( OJ nu blev jag nervös. Hoppas jag gör rätt val nu )

Cissi satt, undertiden jag va på mina ärenden, och väntade i Segeltorp. Vi skulle, såfort jag va klart, ut och köra lite.

Cissi, ( nervös till tusan ) sa bestämt att vi INTE skulle ut på vägarna i dag häller. Hon vågade allt inte. Men med min list och charm lyckades jag få henne att glöma sin panik för andra bilar en sekund. Hon blev som förbytt. Körde runt i området utan problem.

Jag vet FÖRLÅT!! Jag lovade ju att förvarna er läsare om när vi skulle ut på vägarna så ni skulle hålla er borta men det behövdes inte. Cissi fixade det gallant, så ni behöver ej vara oroliga längre.

Bra gjort Cissi!

Nu ska jag bara få tid till min egen övningskörning oxå. Jag måste ju träna på den där slalombannan med hojen ju!

Fick en bild från gårdags kvällen. Klockan var 01.00 och jag sitter med ett glas gott is-vatten. Nykter en lördag. Jag har påbörjat mitt nya liv.

Jag dricker vatten en lördag

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0