Kärleken på vägen

2009-05-10 @ 21:30:54
Såå härligt att vara ute med kärleken!
Så fort jag gick upp, drog jag till Segeltorp för att ta ut hojen på en tur. Det va ju flera dagar sen nu och jag började bli rastlöss!
Jag och pappa tog en tur ut till Tyresö för att kolla på triken som byggs i hop till mamma. Stommen var färdig så jag och pappa kunde inte hålla oss från att testa.

Jävlar va kul det är och köra
Fan va kul det va!
Självklart skulle pappa leka med hojen Så ser mitt hår ut när jag haft fläta en hel natt!!
Den ser lite liten ut utan några kåpor.
pappa gör sig redo för att köra upp på släppet.
Sen var det dags att göra det vi va där för att göra. Ställa upp hojen på släppet.
Den ska på besikning i morgon.
Nästan uppe nu.. Du klarar det pappa!!
Nästan uppe nu pappa! Du klarar det. Det där är väl inget svårt?! Eller?
Nästan uppe nu... Du kalarar det pappa!!

Hoppsan! Så det kan gå.
Ena rampen flög iväg och resultatet blev en trike på sne
Hoppsan. Så det kan gå pappsen!Vad ska mamma säga?!
Efter en stunds tänkande togs domkraften fram och dom fick lyfta upp klumpen. Dock nåde inte domkraften hela vägen upp så några stockar fick hjälpa till.
Det va bara aatt ta fram dom kraftenDen höll. Slutet gott, allting gott!
Efter mycket om och men så stog den på sin plats på släppet.
Nu e den redo för besikningen i morgon! Snart har du din Trike klar för vägarna mamma.
Det är bara lite jobb kvar att göra på den.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0