Hemma på hemmaplan

2009-11-14 @ 11:20:25
Nu sitter jag hemma i köket hos mammsen och pappsen!
Mamma har precis serverat mig en kopp kaffe och datorn står framför mig. Jag gick upp för snart en timme sen. Natten har varit underbar. Sov som en prinssesa.

Jag njuter av at vara hemma igen med min familj. Hela dagen / kvällen i går satt jag och drack vin och pusslade med naglarna.
Jag har fått i en förtidig födelsedags pressent av mamma och pappa. Proffotionelt nagelset i gel. Jag kan nu börja göra naglar på mig och på andra. :-)
Naildesign Euro discount

Det tog lite tid men tillslut fattade jag hur och när man ska använda vilken produkt. När jag tillsut la ner allt i kartongen igen så hade jag jätte fina naglar.

I dag ska jag ev. åka och fika lite sen ska jag läsa lite läxa. Ovanligt!!

Ännu lite senare ska jag till Cissi och spela alias med några brudar.
Alias
Ojojoj ni kommer få pisk av mig.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0