Lördagen den 28 november

2009-11-28 @ 13:55:22
I dag är det lördag. Dagen innan första advent. Jag har pyntat lite i uppgången med advents ljusstake och lite ljus. Blir riktigt mysigt. Det enda som är fel, är att gardinerna är gröna. Dom skulle ha varit röda. ÅÅÅ vad jag älskar julen och tomtar och allt mysigt gulligull!

I går låg jag och kollade på film med Sanna och Manne. Manne hade fixat twailight filmen ( den första ) och jag och Sanna va riktigt taggade över att få se den :-) Trodde det skulle vara mer action men det gjorde inget att det va en kärleks film. Brukar inte tycka om såna filmer men denna va riktigt bra faktist. Nu länktar jag efter att få se tvåan. Kanske nästa vecka.

I dag fick jag träffa en väldigt god vän till mig. Kul att fika med mina vänner hemmifrån. :-)

Jag gick och möte Sanna i dag på dagen för att kolla när hundarna hoppade omkring. Bosko och en till.
Bosko

När jag stog där och kollade på hundarna när dom hoppade som tokar, fick jag en stor sorg i hjärtat.
Fan va jag saknar Xena. 
Jag ska skaffa mig en egen hund sen. Sen Sen Sen!

När jag studerat klart och allt det där! Men jag ser positivt på det. Då har jag något att länkta efter.


Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0