Mys söndag

2009-11-08 @ 15:30:41
Jag har verkligen inte gjort annat än att pluggat i dag.
Nu har jag tröttnat groft. Hela helgen har varit mysig och så ska den sluta med stela och hårda böcker....

Nä det går jag inte med på. Jag ska nog gå upp till klassrummet och kolla på film och mysa lite med Emma. Det är ju vad jag gjort dom andra dagarna så.

Emma va så underbar i går. Hon gav mig en helkropps massage med boxningslinement. Det va länge sen jag kände mig så avslappnad och mjuk. Emmas händer kommer få jobba i framtiden.
En gång är ingen gång. eller vad är det man säger?!

Jag pluggar mer lite senare.

Ja så får det bli. Svensk film med gänget, sen tillbaka till Riskbruk och missbruk!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0