Samtalstisdag

2009-11-17 @ 16:14:28
Jag ser alltid lika mycket fram emot att det ska bli tisdag.

Varför?
Jo, för att det är den dagen då det både serveras ägg på morgonen ( jag har fått dille på kokta ägg på morgonen. Gott gotti gott gott! ) och det är samtalsgrupperna.

Min samtalsgrupp är så bra. Alla tar det seriöst och kommer med bra grejer. Att denna timme vi sitter i ett litet rum runt i en cirkel, kan röra om i kropp och själ på alla är underligt, men så är det.
Eller jag ska inte tala utifrån alla andra, utan att det rör om i kropp och själ på mig. Saker känns annorlunda efter den timmen vi pratat om olika saker.

Snart ska jag in till Trosa med Vicke. Han ska springa omkring i olika affärer och ha sig.
Jag ska följa med som en svans ( eller nåt ). Nä det ska faktist bli skönt att komma bort från skolan en halv timme bara.

Sen ska jag göra naglar på Emma. Får se hur det resultatet blir.

Kram på er alla. Vi hörs senare!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0