Söndags summering

2009-11-15 @ 19:47:27
Då va vi här igen. Söndags sumeringen och slutet på veckan.
I det stora hela har veckan varit lika underbar och toppen som alla andra veckor. Fast med några få undantag.

Först intervjun jag hade i början av veckan ang benzo avgiftningen. Känslan jag fick efter, har satt sig i mig och jag har inte lyckats bli av med den.

Det andra är samtalsgruppen vi hade i veckan. Det som sas där har gett mig ett lugn inombords.

Det tredje är att jag fick träffa min familj i fredags  :-)

Det fjärde att jag fått nagel settet av mamma och pappa. Nu kommer jag sitta och pilla med naglarna massor :-)

Det fjärde är spelkvällen i går. Alltid lika kul att träffa tjejerna och få skratta av sig lite. Något som va ännu roligare va att Helena och Lena va med också!
PLUS att jag fick ta hand om lille Theo ett tag också.
Jag och Theo

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0