Söndags summering

2009-11-08 @ 13:29:30
Hela helgen har gått och jag har inte äns funderat på att skriva i bloggen. Konstigt!!!
Det är första gången sen jag startade denna blogg som jag inte vela skriva.

Helgen har varit jätte mysig.
När alla som skulle åka i fredags hade åkte, satte jag mig ner för att plugga lite. Det gick ca 20 min innan den första kom och ville prata med mig. Sen va det fika dags på slottet. Sen va det film dags och sen va det kvälls mats dags. Ja ni hör. Så har det varit hela helgen, så nu sitter jag här med ett ton läxor som ska vara gjorda tills i morgon.
Vart tog helgen vägen. Man kan ju tycka att en helg på skolan borde vara lång tråkig och dö trist.

I går kom Alex och Andre ner och fikade med mig. Vi va inne i Trosa i flera timmar och bara pratade. Det va kul att se dom igen.
Saknar Saknar saknar alla hemma massor!


Åkte tillbaka till skolan en snabbis efter för att försöka plugga igen, men självklart blev jag avbrutten. Det blev att låna Emmas bil och dra in till Trosa igen, för att fika med en gammal kompis, som är bosatt i denna lilla hålla till by!

När jag väl kom hem hade jag ingen lust eller ork att sätta mig med böckerna igen så det fick bli en film i klassrummet med 8 andra.

Ja jag vet. Jag får skylla mig själv!

Snart kommer Helena tillbaka igen också. Ska bli kul med sällskap igen på rummet. Jag har vant mig vid att ha någon att prata med innan jag somnar.

Nä tillbaka till böckerna igen. Om jag ska hinna med allt, har jag inte tid med datorn och internet mer.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0