Sova sked

2009-11-09 @ 21:52:52
I natt ska jag få sällskap i min säng. Eller igentligen är det inte min säng utan Annes säng. En hårig varm varelse ska få andas mig i örat under nattens små timmar!

Hur kommer detta sig och vem är det??

Anne ska leka lite fin och sova på hotell i natt och då får jag äran att sova i hennes stuga. På köpet fick jag hennes mysiga och kellsjuka hund också :-) Som förövrigt ligger i mitt knä nu och sover.
Kaya i tävlingströjan!

Hon har fått för sig att hon är en liten knähund som inte väger mycket alls. Men ack så fel hon har.
Det värsta ( eller roliga ) är att när hon somnade blev hon direkt ännu tyngre!

Jaja. Vad gör man inte för att få lite ömhet och närhet av en annan varelse ;-)

Nu ska jag läsa lite läxa och sedan försöka sova lite tänkte jag.

Kram på er alla!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0