Svart moln!

2009-11-02 @ 16:11:41
När jag åkte i bilen ner till skolan igår va jag på ett bra humör! Det sprudlade i mig. Visste jag inte om jag skulle dansa eller skratta.
Film och middag med Helena på kvällen. Såg Djävulen bär prada. Riktigt bra film. :-)

I dag vaknade jag med sällskap i sängen....
Va, Vad, Med vem Undrar ni nu .......

Det va lilla Astrid som sov i vårat rum i natt. Skolans katt. Hon e sååå söt! Lite lik Svenne förutom att hon har vita tassar och e lite mindre!
Hon va så sällskaps sjuk att hon låg i princip på mig hela natten. Klockan fem på morgonen tröttnade hon på mig och hoppade upp i Helenas säng i stället. Även fast det va mysigt att ha sällskap i sängen så va det skönt att hon valde att flytta på sig.
Jag vaknade hela tiden när hon flyttade på sig. Från mina fötter till mitt bröst, till armen. Hon ville ju bara vissa kärlek men det va inget jag uppskattade mitt i natten.

Lektionerna i dag va bra. Intressanta som vanligt. Det enda va att jag kokade hela tiden. Fick bita i hop hela tiden.
Jag är på så dåligt humör i dag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det känns som att ett stort svart moln har tagit över min kropp. Jag undviker just nu att prata med folk. Håller mig på mitt rum. Det är bäst så tills jag lugnat ner mig.
Det är tur att min sambo vet hur jag är och att hon sett mig vara på detta humör tidigare, så hon behöver inte tjata på mig.
Det konstiga är att förr fick jag bara så här när jag jobbade på nätterna. Jag har alltid varit glad över att jag aldrig haft så här på dagen, för att det går ut över min omgivning. Jag går och muttrar och ser irreterad ut hela tiden och det kan sticka i ögona på många, plus att då har mina vänner sluppit ta itu med mig. Helena e nog den enda som någonsin har blivit tvungen att ta mitt dåliga humör och dåliga kommentarer.

Tack helena för att du står ut när jag blir så här! Det blir liksom lite svårt att undvika dig eftersom vi bor ihop!

Och sen vill jag säga till alla mina andra vänner att ni ska vara glada över att ni sluppit vara med mig när jag är i detta stadie.

Nä nu ska jag snart upp och äta middag med alla grannarna! Dags att klistra på det "stora" leendet och bege sig ut bland folk igen!

Kram på er alla!
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0