112-kryssning

2009-10-20 @ 08:05:01
Gårdagen blev riktigt bra. Jag och Anne hade hand om skolfiket i några timmar. Zekes! Klassen har bakat och haft sig till denna vecka. Vi säljes en massa naade verk till låga priser. Under rasterna på dagen såldes det rätt ordentligt men på kvällen.... AAA vi fick i alla fall sålt lite gran. Vi hade skräckfilms kväll så det kom några och kollade på den. Men dom handlade inget ;-)

Det va lite mysigt i alla fall så det gjorde inget.

Efter gick jag till rummet för att villa. Hade haft ont i huvudt hela kväkllen och nu va jag trött på den. Hade gåt så långt att jag måde illa av det.
Men så blev inte fallet.

Två av mina grannar Sami och Rbban kom på besök och vi slog på en rulle. Den 40 åriga oskulden. Sjukt roig. Och Sammi bokstavligt talat låg på solvet och kved av skratt.

När jag väl somna sov jag som ett barn.

I dag efter skolan ska jag, Helena och Anne upp till stockholm.

Det är kryssningsdags! 112-tema!
Jag ska kolla på sexiga händer och fina rumpor.

Jag rapoterar mer om det komande äventyret när jag kommit hem.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0