18/10-09

2009-10-18 @ 10:58:35
I går va jag hos Cammen på tjej middag. Det va som en liten återträff. Vi som planerade Julles möhippa. Jag kom dit i tron om att vi skulle dricka en massa vin och fnittra in på små timmarna. Men det borde jag ha vetat att så inte skulle sluta!
Den började som planerat. Men sen blev det film och läsk istället för vin och kackel!
Det va riktigt mysigt och inte alls dåligt men det va inte riktgit va jag hade planerat.

Så mycket jag åt i går, har jag inte ätit på flera veckor. Helt sjukt. I dag blir det hård träning för att få bort en tredjedel av allt jag smällde i mig!
Träing, packning och pluggning.det är vad min söndag ska bestå av. Träna ska jag göra när jag kommer tillbaka till skolan. Packa ska jag göra både inför veckan och inför kryssningen jag ska på på tisdag och plugga ska jag göra för att jag har massor av sidor som jag måste ha läst till i morgon.

Ha en bra söndag allihoppa.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0