Bra men konstig

2009-10-27 @ 15:58:22
I går va rikitgt hämsk! Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag ville ut men orkade inte prata med folk. Jag ville göra något men kände inte för det. Kände mig oroad men ändå glad.

Vet inte om ni fattar, men jag kände mig konstig. Glad men ändå inte!

Konstigt!

Men i dag när jag vaknade måde jag bra igen. Ibland kan en god natts sömn lösa mycket.

Va på gymet och tränade riktigt hårt på dagen i dag. Benen är helt möra. SKÖNT!

Nu ska jag plugga. Fy fan e så trött på alla böker just nu. E tom i huvudet och orkar inte få in ny information. Skulle bara vilja slappa i soffan och kolla på film. Eller umgås med mina vänner!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0