Fredags jobb

2009-10-31 @ 12:56:28
Jobbet ringde och hade panik i går vid 17.00. Dom hade inte folk så det räckte.. Jag som inte kan säga nej när mister planerare ringer hoppa in och jobba. Hela natten va sååååå lugn. Tråkigt som fan. Roliga kollegor att prata med men det e ju inte allt! Hade sällskap i bilen nästan hela natten. Först av en vanlig dödlig kollega, sen hade turen att få åka med kungligheterna, AL!!

När natten var slut va jag så jävla trött. Kunde inte tänka på annat än min säng. Kunde däremot inte sova många timmar men det gör inget. Nu ska jag fixa lite med naglar och sånt. Sen är det dags för party hela natten :-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0