Gårdags kvällen

2009-10-15 @ 18:26:52
Det va riktigt kul i går. Nykter fest med maskerad och dans är kanske inget man brukar hålla på med när man inte har drukigt en droppe, men det är faktist kul. 
Har alla samma inställning så det går bra. En annan sak om alla andra är fulla och man själv är nykter.

Min klass va dom som inte hade haft tid och förbereda något speciellt uppträdande. På 24 timmar lyckades vi få fram en sekt, en ledare, en ramsa och en predikan... Inte illa pinkat. Sen att vi inte va bäst tänker jag inte komentera.

Jag va den som fick vara ledare. Jag stog på en kista inför hela skolan och åmade mig. Jag skrek ut i luften och kallade på våran hjälte. Magnus härenstam!

Ja.. vad sja jag säga. Jag såg inte klok ut. Snarare som om jag va tagen ur en tysk porrfilm.

Maddis
Jag och Emma

Dom andra klasserna va riktigt roliga att se på. Dom hade ju haft tid att förbereda sig lite mer. Värsta musiken och dans stegen.
Enligt min mening va hälsocoacharna dom bästa. Dom framförde en dans som heter Haka. As ball!

Bilder kommer upp lite senare. Jag glömde kameran så jag väntar på att alla andra ska skicka deras bilder till mig.!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0