Hade tänk men!

2009-10-19 @ 16:19:23
Jag hade tänkt skriva om hur mysigt jag hade det i går med Helena och Lena på rummet. Att jag fick massage av min underbara granne Lena och hur vi tre låg i sängen och pratade i timmar om både viktiga och oviktiga saker. Ni vet killar, träning och mat! Allt det vesäntliga i livet :-)

Men nej nu har jag bestämt mig att skriva om något helt annat. Om något som jag fick reda på i dag. Vi började skoldagen i dag som vanligt, med morgonsamling och pysrunda med allt vad det innebär.
Sen bara i förbifarten slänger Kent ( läraren ) ut sig att en i klassen har hoppat av. Att han inte kommer tillbaka alls. Han säger att det har med det ekonomiska att göra, men det tror jag inte på. Inte fult ut i alla fall! Sen blir jag inte glad på honom alls, för att han tror att han kan smita iväg utan att säga hejdå.
När jag kom till rummet i går hade han kastat in nycklen under min dörr. Så att jag kan lämna in den i receptionen åt honom. Och så har han mage att inte ringa och säga något. Det är ändå jag tillsammans med några till som har hjälpt honom sen dag ett. Han har haft det lite svårt med att läsa så vi har läst högt för honom till exempel.

Nä det går jag inte med på. Så jag tänker ringa honom och prata med honom. Han ska inte tro att han bara kan fly undan. Jag vill ha ett avslut, ett hej då och allt sånt!

Vänner slås man för!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0