Jag stannar!

2009-10-29 @ 14:21:42
Nä jag kan inte åka ner till skolan. Jag stannar här hemma i tropet till söndag. Även fast det är svårt så får jag plugga här. Här hemma har jag så många saker som gör att jag inte kan konsentrera mig lika bra. Mamma kommer hem med saker hon handlat, hunden skäller, katten leker, telefonen ringer, tv´n är på, radion är på, vetskapen om att mina vänner inte är långt bort men ändå så kan jag inte täffa dom.
Ja ni märker. Små saker kan vissa tycka men inte för  mig!
Men det är lugnt jag ska klara det. Jag är inte den som är den.

Trubbel och problem är till för att lösas

Trubbel och problem är till för att lösas. Plus vill man så kan man!


Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0