Jonalister och odförande

2009-10-01 @ 11:06:43

Vet ni vad som precis hände mig?

Jag blev uppringd av en jornalist. Hon sa att hon ville fråga om hur boendet på Stensunds skola är. Jag undrade varför hon ringde mig och som svar fick jag efter som jag var ordförande för studerandekåren så visst ejg kanske lite om skolan. Jag va snäll och svarade så bra som möjligt. I början va allt positivt men efter ett tag förvrängdes allt och det jag hade sagt som alldagligt lätt väldigt negativt. Jätte konstigt.

Jag ringde Kent och sedan rektor anders.

Hinner inte skriva mer nu men jag ska avsluta min lilla berättelse senare i dag.

Kram kram

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0