Lycka och romantik

2009-10-12 @ 15:56:45
I går löpte söndagen förbi i romantikens tecken. Kollade på värsta snyfftar filmen med två killar från skolan. Vi låg i min säng och hade tända ljus. Sååå mysigt så!

Tände säsongens första värme ljus och fyllde till och med på med doft olja och allt!

Filmen var verkligen tagande. Vilken berättelse.

The notebook!

Jag måste säga, Cissi och joel. Ni hade rätt! Det va riktigt bra. Nu grät inte jag, men den satte sig verkligen i hjärtat. 
Ni som inte har sett den. SE DEN! Den är verkligen värld att se!

Efter filmen va jag ute och gick en liten bit i regnet med en annan av mina grannar. Pga regnet gick vi bara runt slottet typ :-) Men det gjorde inget eftersom jag redan hade tränat på gymmet innan.

Det har blivit lite av terapi och gå promenader runt området här. Så många samtalsämnen man kommer in på som verkligen sätter igång saker i hjärtat och hjärnan.

Jag känner verkligen av hela mitt hjärta hur lycklig jag är.

Lycklig att vara här på skolan med en massa sköna människor.
Lycklig över att ha en underbar familj hemma som tar hand om mig på helgerna.
Lycklig över mina vänner hemma. Ni finns med mig vad jag än gör. Nu och för alltid!
Lycklig över att jag får se fina ögon som drömmandes tittar på mig.
Lycklig över att jag är frisk.
Lycklig över att jag kommit igång med träningen.

Jag är helt änkelt lycklig över att vara lykligt lottad.

Jag känner mig även hedrad idag. Hedrad över att vara människan som någon kan vända sig till när man behöver prata. Att vara den som man litar på och vill dela sitt innersta med.

Tack för förtroendet!


Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Jess

Underbart att höra att du är lycklig kusin! :)

2009-10-12 @ 21:03:24

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0