Min blivande man

2009-10-22 @ 15:18:37
Jag har sett min blivande man. Han vet bara inte om det än. Såg honom när vi skulle gå på båten i tisdags och jag blev förälskad direkt. Sen gick jag och letade efter honom under hela kryssningen och jag hittade honom inte. Jag måste åka på nästa 112-kryssning i hop om att han ska åka då också!

Förutom mitt letande va kryssningen hur bra som hällst. Sjukt roligt va det :-)

Det höll på att börja dåligt, då våran packning va nära på att flyga ut på hela motorvägen i höjd med Hölö avfarten. Ja ja jag vet att det va mitt fel. När jag ligger och kör ( normal hastighet ) så tycker vi att det skakar lite väl mycket. Och när vi ska kolla vad som är felet flyger bakluckan upp.. HELVETE! Det va bara ren tur att inte packningen flyger ut.
Tur att väskorna va packade med så mycket nödvändigheter att vikten höll dom kvar :-)

Fotade endel under timmarnas små vinklar och vrån. Endel bra och endel mindre bra kan man ju säga :-)

Det va den första kryssningen jag varit på där det har funnits sjukt många snygga människor på ett och samma ställe samtidigt! Oftast brukar man kunna se några få på en gång men under nästan  timmar såg jag en efter en efter en!
Men jag är stolt över mig själv. Jag gjorde inte bort mig alls och jag gick och la mig med ett leende på läpparna själv i min säng. Första gången på länge som jag tycker att det är skönt att jag ska sova själv!
Halva kvällen hade jag en kille efter mig som inte kunde ta ett nej. Det tog liksom musten ur mig.
Vissa förlorar vettet när spriten kommer in!

Tur att det inte är så för undertecknad :-)
Skriver mer senare i kväll. Kram på er alla!
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0