Mysig hemma kväll med Cissi

2009-10-06 @ 23:19:14
På morgonen tog jag somvanligt ut Bonzo på morgon promenad sedan hade jag ett uppdrag att utföra. GADEROBEN!
Jaha... ni fattar vilket jobb jag hade framför mig.
Hösten är här ( om någon av er har missat det ) och det menas höst städning.
Små skorts och bikini ut och varma, mysiga koftor in. Tog ett tag men jag lyckades få ordning på det. När det är dags att bege sig tillbaka till skolan igen, har jag med mig en massa andra kläder än dom jag åkte upp med :-)

Jag älskar hösten för då får man ha på sig en massa mysiga och fina saker. Kofter är min grej och stövlar såklart. ååå Det finns så många fina skor för denna årstid.....

I alla fall:

Efter att haft en otrolig tråkig eftermiddag va jag sååå rastlöss. ( jag satt hemma och väntade på att lady C skulle komma hem )
Jag gick till the lady för att kolla på fula Betty och hemmafruarna senare på kvällen.
Va länge sen jag såg någon av serierna pga mitt jobb. Kunde inte följa en enda serie då men nu kan jag :-)
Å det va så mysigt att ligga i soffan med lady C och äta en massa skit och dricka vatten. Det är sånt jag saknar när jag är nere på skolan.

Det enda som saknas denna mysiga kväll är en man att somna bredvid.
Aja. Tur att jag har Svenne!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0