Två dagar

2009-10-28 @ 19:44:27

Igår kväll va jag först hos mormor och fikade, sen drog jag in till stan. Träffade Vicke och tog en öl.... Och sedan tog jag en till och en till. Sen slank det ner en eller två groggar också :-)

Så det kan gå när inte haspen är på.

Vi hade en jätte mysig kväll. Satt på en pub på Fridhemsplan sen blev det kvarnen :-) Att kunna prata med någon i sååå många timmar i streck utan att det blir en tyst minut någon gång är ovanligt. Med vissa människor klickar det med helt änkelt.

I dag har jag haft en underbar dag med Rasmus. Jag tog med honom på bio och såg Monsters vs Aliens. Hade hört att den skulle vara som monsters inc. så fel det va. Dålig film och inget för ett barn. Efter halva filmen frågade Rasmus när den riktigt filmen skulle börja. Inget bra resultat.
Efter fick han leka av sig i klätter ställningen utanför.  Och så fick han ju trycka på knapparna som styr vattenkannonerna också!

Rasmus

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0