Vilket party det blev

2009-10-25 @ 14:11:03
I går va en riktigt rolig dag. Först va jag duktigt och pluggade halva dagen. Sen åkte jag och Cissi till Alex och förade lite innan det blev utgång i den stora staden. SÅ KUL!
Vi va på gammla Aladdin. Vet inte vad det heter idag. När vi kom dit va det tomt. Vi va nära på att vända om men ca 30 min senare va stället fullpackat. Dansade och drack en massa. Det va riktigt kul!
Det va meningen att vi skulle till Golden hits men när vi kom dit va kön längs hela kungsgatan. Vi kände inte för att stå i kö hela natten så vi ändrade om våran färdriktning och styrde till Aladdin :-) Tur va det.

Jag vaknade i morrse med ett ryck. Jag hade glömt bort att jag skulle jobba i dag. På JM! Jag har inte jobbat där på snart ett halvår.

Så nu sitter jag här framför dom tre datorskärmarna och skriver så att händerna glöder :-) Konstigt hur allt är kvar. Jag behövde bara sätta mig i stolen så va allt tillbaka. Koder, förkortningar och rösten. Jag har en speciel röst när jag pratar i telefonen på jobbet. 

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0