Juventas systrar

2009-09-30 @ 22:59:01
Låter lite som en sekt eller kult men det är det inte. Juventas systrar är en idiel förening som hjälper tjejer som behöver lite stöd, hjälp eller bara lite sällskap.

Jag och brudarna va på intruditionsmöte och jag tror vi alla blev totalt sålda. Jag vet att i alla fall jag ska bli storesyster.
Asså då menar jag inte att mamma och pappa ska få ett sladdbarn, utan att jag ska hjälpa en yngre tjej som behöver det.

För att bli medlem i juventas systrar och få vara med och hjälpa till lite, så måste jag gå en intern utbildning som är kvällar och helger i november.
Dom som går den med mig från klassen, blir tvugna att stå ut med mig i princip dygnet runt under november. Vi kommer att studera ihop på dagarna och gå utbildningen på kvällarna och desutom kommer vi vara ihop två helger också. Det e en jävla tur att vi trivs med varandra kan man ju säga.

Jackan som jag va ute efter i dag hittade jag inte, men jag ska inte ge upp. Jag ska fortsätta leta i helgen.

I morgon ska jag och brudarna upp till uppsala och besöka en anstalt för grabbar. Kommer nog bli både intressant och jobbigt. Sen ska några av oss till Göta källare för att kolla på när några artister uppträder. Fråga mig inte vilka... För det kommer jag inte ihåg.

Sov gott!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vi får väl se hur mycket vi trivs ihop efter november ;)

Men hur sjutton skulle jag kunna tröttna på brudarna grym?

2009-10-01 @ 09:13:10
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0