Regn regn regn

2009-09-03 @ 22:05:07
I morgon ska jag åka hem med min hoj. Hoppas på alla högre makter att det inte är samma sorts väder som det va i dag.
Det har fan inte gjort annat än att regnat. Hela jävla dagen typ. Va in till trosa för att ta en promenad och då började det össss regna is tället fr det tidigare dugregnet!!!!!

Gud va roligt det va! En bra sak med min trosa resa va att jag sprang på Joel. Vi bestämde att vi skulle ta en fika och prata lite. Det va ju ändå jätte länge sen vi sågs. Konstigt och träffa honom utan att Cissi är med.

I morgon ska jag upp kl:06.00 för morgon promenaden. Börjar tidigare på fredagar för att skolan börjar en timme tidigare... Så vi har liksom inget val.. Fan va trött jag kommer att vara.

Sov gott allihoppa.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0