Svårt med hårband

2009-09-07 @ 19:35:53

Vilken underbar utsikt jag har när jag går mina promenader på morgonen. Trosas skärgård är vacker som bara den!



När jag va i amsterdam med Cissi köpte jag ett hårband som är flättat med min hårfärg. Har aldrig använt det förut.
Folk kom fram till mig till höger och vänster i skolan under dagen och sa att dom tyckte jag va fin i håret och undrade hur jag hade gjort den. Det va väldigt svårt fick dom som svar.. "Jag drog bara på mig hårbandet och gick utanför dörren."

Lite halv segt i slutet av skoldagen va det i dag, men det va bara för att vi fick lära oss om Sveriges uppbyggnad. Kommun, länstyrelse, landsting och staten.... MMMM jag fick nästan sätta upp ögonlocken med tandpettare för att inte somna.

Tränade på gymet efter så då blev jag pigg igen.


Kram på er alla.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0