Tillbaka på skolan igen

2009-09-22 @ 23:33:20
Kom hem i dag från seglingen. Så underbart skönt det va. Perfekt att vara borta en dag. Hade blivit långtråkigt att vara borta längre tycker jag.

Så här såg båtarna ut innan vi satte upp segel och lagt i all packning!

Vad tror ni händer ca 30 minuter efter att vi satt oss i båten...
Jag fastnar i ett rep och gör en spricka i nageln. Och jag som va hos Linda i söndags och fixade ordning dom. Dom blev jätte finna!!

Vi va uppdelade i två båt lag. Båt Sol och Båt Astrid.

Jag satt i båt Sol.

Några av oss på båt sol!

På kvällen satt vi runt läger elden och mös hela klassen. Kommer för alltid tänka tillbaka på detta dygn med glädje. Riktigt rofyllt och skönt att segla!

Jag va extra glad att jag fick andvändning av min nya mössa.  Den hade jag på mig i princip hela dygnet.
 Även fast det inte va så kallt så blåste det mycket och då kom den väl till pass :-)

Jag med min mössa från Bik bok

Nu är det dags för mig att sova. Ska ut och gå morgon promenad i morgon. Skriver mer i morgon. Lägger även upp lite finna bilder från seglingen då också!

Sov gott!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0