Solsöndag

2010-04-18 @ 13:04:41
MaddemaddisInternet på hela skolområdet ligger nere. Konstigt hur instängd man känner sig utan någon kontakt med omvärden. För att lösa detta i-landsproblem tog jag på mig mysdressen, datorn under armen och mobilen i fickan och gick ner till min kära vän Sanna som bor utanför skolans område. Hon har ett annat internet och blir inte påverkad av alla skolans små problem.

Skönt! Inkopplad och uppkopplad igen. Känns bra och min abstinens är stillad. Jag har kollat både ansiktsboken och mailen.

Solen värmer mig och kaffet smakar gott igen :)


Gårdagen va riktigt rolig och jag kände mig stolt att gå på denna skola. Mamma och pappa kom ner med sina hojar och vi åkte in till Trosa och åt middag. Jag va lycklig resten av kvällen. Att åka hoj ger mig ett sånt lyckorus. Jag beteede mig som om jag va femton åring igen men det gör inget. Jag måde bra och då tänker jag inte ursäkta mig för det!

Kvällen avslutades med glass, popcorn och Wolverin i Sannas sköna fåtölj.

Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej snygging :)

jag ska skicka över bilden jag loooovar!! Tyvärr kan jag inte skicka alla, ett mail tar bara 3 bilder för dom är så stora filerna... dumt, bäst vore om jag fick ett momorystick... eller så lägger jag in dom på cissis data... får se! Puss på dig å tack för senast!!

2010-04-19 @ 18:32:45
URL: http://fridasadventure.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0