Trött på skolan

2010-04-12 @ 19:20:54
Jag är sååå trött på att vara på denna skola nu. Dagarna e okej men kvällarna. Jag är rastlös och vet nte vart jag ska ta vägen. Jag vill hem nu... Vill inte bo i skogen. Vill ha affärer runt omkring mig och jag vill ha mina vänner nära mig.
Jag vill kunna ta en öl på uteservering eller ta ett glad rött vin på resturang. Jag vill hitta på roliga saker och träffa massa nytt folk.

Men mäst av allt så vill jag bara ha miljöombyte.

Annars är allt bra. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Tog en lång mysig promenad med min särbo Helena i våra  mjukisdressar vi fick på lovet. Dom e riktgit sköna.
Tyvärr så har en annan klass fått fel beställning och allt e tryckt på svarta kläder, när det skulle vara tryckta på blå kläder. Men dom får ta numret till tryckaren och lösa det. Det är ingen ide att jag lägger mig i det där.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0