Fre fre fredag

2010-08-27 @ 11:47:43
I dag är det fredag och jag har varit på min praktik i 5 dagar. I går fick jag höra några värmande ord b¨de från klienter och från personal.
Min handledares ord värmde mäst måste jag säga. Tydligen har jag gjort rätt val i att plugga till detta. Det passar mig som handen i handsken.
 :-)

Senare i dag ska jag bege mig ut i teknikens djungen och ska hitta mig en dator som passar mina behov. Jag har upptäckt att om man har vissa krav så är det väldigt svårt att hitta eller snarare bestämma sig för en speciel. Det finns så många snygga och bra. Jag vill ha en som är minst 15 tum, har bra upplösning så att jag kan kolla på film mm, vill ha ett tangentbord som är behagligt (hälst ett tyst tangentbord), vill ha siffror på sidan inte bara dom ovanför bokstäverna, den ska ha dvd och HDMI port. Jag vill inte ha en vanligt svart tråkig, vore roligt med lite färg och mänster :-)

Jag har varit och kollat på olika hemsidor och affärer och jag blir inte klokare. Jag måste helt änkelt gå in i en affär och be om hjälp.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0