21 februari

2010-02-21 @ 22:54:19

Nu har hela helgen gått och jag har både jobbar och tagit det lugnt. Fredagen flög förbi i jobbets tecken. Satt i en bil och körde runt i flera timmar och hade tråkigt. Teroriserade några av mina vänner endel tills dom valde att stänga av mobilen ;-)

Lördag va det meningen att jag skulle ut på krogen men det finna vädret gjorde att jag valde att stanna inne. Jag och Cissi tittade på varandra och bara skakade på huvudet. Det blev en mysig hemma kväll med lite öl och vin bara vi två. :-)

I dag va det åter igen dags att sätta sig i arbetsbilen och köra runt i Slödertälje.
Jag och Helena valde att ta en fika hos Micke och spela lite kort för att bryta mönstret lite. Det blir lätt lite en formigt att köra runt runt runt till olika skolor.

I morgon ska jag göra lite naglar och sedan beställa olika kläddresser till folk på skolan.


Jag försöker tänka på annat men det är väldigt svårt.



Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0